Aquest és el blog personal de Guillem Escriche. M'agrada escriure i dibuixar o dibuixar i escriure, depèn del moment. En aquest blog vull presentar els projectes en els que estic treballant i potser, només potser, alguna de les coses que em passen pel cap.

dilluns, 9 de desembre de 2013

Fins als Borbons!

   Gràcies a "Fins als Borbons!" vaig tenir la possibilitat de fer dues coses excepcionals:
   1- Signar exemplars al Saló del Còmic de Barcelona.
   2- Signar exemplars a la Rambla de Catalunya de Barcelona, el dia de Sant Jordi.

   Això vol dir que vaig poder entrar de gorra al Saló del Còmic totes les vegades que vaig voler i que, per una vegada, vaig poder viure la jornada de Sant Jordi des de l'altra banda de la barrera. Vaig compartir aquestes experiències amb en Franchu Llopis, el Ricardo Plástiko i una estoneta curta amb la Meri Gil. Grans artistes tots ells.
  
   Posem-nos en antecedents. "Fins als Borbons!" és un llibre d'acudits gràfics sobre l'inefable família reial espanyola. El va publicar Angle editorial aquest mateix any i inclou vinyetes en blanc i negre de 37 humoristes gràfics de primer nivell i algunes de meves.


   Aquí podeu veure algunes de les meves vinyetes per aquest llibre.





I la vinyeta que podeu veure a continuació és inèdita, doncs va ser descartada. És comprensible, imagino que l'editorial va rebre aproximadament 3.278 vinyetes sobre elefants. Jo mateix en vaig presentar dues: la darrera de la selecció anterior i aquesta:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada