Aquest és el blog personal de Guillem Escriche. M'agrada escriure i dibuixar o dibuixar i escriure, depèn del moment. En aquest blog vull presentar els projectes en els que estic treballant i potser, només potser, alguna de les coses que em passen pel cap.

dilluns, 2 de desembre de 2013

La Delgada Linea Roja


   Amb motiu del IV saló del còmic social de Barcelona es va fer una exposició col.lectiva titulada "La Delgada Linea Roja". Hi participaven diferents dibuixants entre els que vaig tenir la sort de contar-m'hi. Es tractava de presentar una il.lustració on es mostrés una escena de la línia vermella del metro de Barcelona.
   Jo vaig presentar aquesta il.lustració:


   Aquí podeu veure el primer esbós a llapis, la versió pintada i l'exposada, que incloïa les bandes vermelles amb el títol de l'exposició i el nom de l'autor.
Aquesta il.lustració la vem pintar amb el photoshop amb la inestimable col.laboració del dissenyador gràfic, dramaturg i amic Marc Torrecillas, que em va acollir amablement a casa seva per efectuar aquest treball.

Cartell del IV Saló del Còmic Social

Cartell del l'exposició

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada