Aquest és el blog personal de Guillem Escriche. M'agrada escriure i dibuixar o dibuixar i escriure, depèn del moment. En aquest blog vull presentar els projectes en els que estic treballant i potser, només potser, alguna de les coses que em passen pel cap.

dilluns, 27 de gener de 2014

Creació de personatges.


   Quan es tracta de dissenyar algun personatge, passo força temps mirant fotos a revistes o internet, fent gargots i gargots, en qualsevol superfície i amb qualsevol material, fins que trobo coses que em comencen a cridar l'atenció...

   Gairebé totes aquestes fotos mostren dibuixos que són proves per la pel.lícula en la que estic treballant actualment.

Proves sobre el protagonista

Una de les secundàries, englobada en una organització de caràcter revolucionari. La cabellera rossa que la endolcia excessivament, és substituïda per una cresta que li dóna una imatge més rude


Les dues imatges anteriors es corresponen a un personatge de vital importància pel protagonista

Aquí estic buscant un perillós líder pirata. Evidentment, ni m'hi acosto. (el de la cigarreta, ni tan sols sé què fa en aquesta pàgina)

I aquí, una aproximació a un dels dolents

   A vegades utilitzo fotos que faig expressament. Aquests dibuixos d'aquí a sota els vaig fer a partir de la sessió de fotos que vàrem fer, el dia de Reis, amb la meva neboda Paula.


En aquest cas, després de discutir-ho amb el director, vàrem arribar a la conclusió que calia fer alguns retocs a la indumentària de la nena.

   En un moment on el guió encara és en una fase tan inicial, s'ha de ser conscient que la majoria d'aquests dibuixos encara estan molt lluny de la versió definitiva. Però en una peli de ciència ficció com és aquesta, ajuden molt a l'hora de començar a vislumbrar idees i conceptes.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada