Aquest és el blog personal de Guillem Escriche. M'agrada escriure i dibuixar o dibuixar i escriure, depèn del moment. En aquest blog vull presentar els projectes en els que estic treballant i potser, només potser, alguna de les coses que em passen pel cap.

dimecres, 19 de febrer de 2014

RECOMANO...



    TEKKON KINKREET de Matsumoto Taiyou. Editat el 2007 al Japó per Shodugakukan Inc., Tokyo i al 2008 aquí per Ediciones Glénat.

     No sóc un habitual lector de còmic japonès, però tampoc sóc gaire amic de posar etiquetes a les coses. De fet no conec el món del Manga. Ni tan sols sé si es pot posar l'etiqueta de Manga a Tekkon Kinkreet. Crec que hi ha còmics japonesos tant diferents entre sí com diferents entre sí són The Dark Knight (Christopher Nolan) i Batman & Robin (Joel Schumacher). Les dues són pel.lícules americanes i de superherois. Igualetes. Sí, és clar...
     Aquesta reflexió la faig per tot aquell que pugui tenir alguna reticència a l'hora de posar-se a llegir un còmic com aquest pel sol fet de ser japonès o ser Manga. L'única cosa que us vull dir és que me l'acabo de llegir i m'ha deixat de pedra. Feia molt de temps que un còmic no m'enganxava com ho ha fet aquest.
     Us el recomano de debò...







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada