Aquest és el blog personal de Guillem Escriche. M'agrada escriure i dibuixar o dibuixar i escriure, depèn del moment. En aquest blog vull presentar els projectes en els que estic treballant i potser, només potser, alguna de les coses que em passen pel cap.

dilluns, 15 de setembre de 2014

Boda de Drac

     Aquest ha estat un encarreg molt especial que he rebut fa poc. L'amic Demian Sabini em va demanar un còmic que ell mateix, juntament amb un bon grup d'amics, volien regalar a un de la colla que es casava.

     El guió, surrealista a ulls de tot aquell que no formi part d'aquesta colla, me'l van passar els mateixos. Jo m'havia d'encarregar de dibuixar-lo i pintar-lo. I com que volien regalar-li l'original emmarcat, he tingut l'ocasió de fer una cosa que m'encanta: pintar a mà.

     Aquí en teniu una part del procés. Din A-2 entintat i pintat a aquarel.la, acrílic, retoladors, boli bic i llapis de colors.  El que avui dia en diuen tècnica mixta, vaja...

















    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada